aku
kepzesek1

Páciensek részére

Akupunktúra

Mikor egy embert megismerek, először alaposan kikérdezem. Itt az általa megélt tünetek, érzések, és azok kiváltó okai, történései érdekelnek. Közben megfigyelem a hangját, tekintetét, mozdulatait, bőrét.

Homeopátia

KEDVES BETEGEK, BARÁTOK, ISMERŐSÖK.-koronavírus járvány javaslatok

A  járvány kapcsán összeraktam orvos kollégáimmal közösen egy javaslatot a koronavírus járvány megelőzésére és kezelésére.

Megelőzés:

IVERMECTIN 2 HETENTE 1x12 mg/beszerezhető a pharmaexpressel- Driponin vagy Stromectol néven Németo-ból vagy Hollandiából, Ivermectin néven Indiából- email cím: kérdésre Gurubaba Pharma a gyár neve. A német gyógyszer össz.24 mg 45000 Ft, az indiai 1200 mg 27 US./

Van itthon is állatpatikában SH-Ivermectin néven-tiszta készítmény madaraknak, de sokan szedik, 2 hetente 30 csepp. Ha gyorsan kell-jó.

D3 vitamin 3000 NE/nap, C vitamin 2000 mg/nap, Cink tbl. 50 mg/nap

Kiegészíthető:

immunerősítés: FITOTREE kapszula 1/nap

ARTEMISIA ANNUA /EGYNYÁRI ÜRÖM TEA

Széles spektrumu antiviralia-antibakteriális szer. Eddig daganatok körüli gyulladás kezelésére használták, de vírusölő tulajdonsága miatt ebben a járványban, illetve a bárkiben lappangó fertőzésekre jó-felszámolja.Napi 1 csésze tea, 2 kiskanál fű/3dl víz forrázva, 10 percig álljon.Interneten rendelhető.

ARSENICUM ALBUM C30- heti 2x5 golyó, vagy C200- egyszer 5 golyót elszopogatni- energiát ad a szervezetnek, véd a fertőzéstől, lecsökkenti a félelmet- mindenkinek egyszer be kellene vennie./patikákban kapható/

HERBAFERM- oldat. Fermentált gyógynövények, élő bakteriumokat tartalmaz, mely visszapótolja a bél normál bakteriumflóráját, regenerálja a beleket-fontos a jó tüdő működéshez! 2x 15 csepp/nap . Interneten rendelhető.

párologtatni-lég fertőtlenítés :citrom-eukaliptusz-teafa-erdeifenyő olaj keverékét

immunerősítő testolaj keverékkel bemasszírozni a törzset:citrom-szegfűszeg-eukaliptusz-szezámolaj

Kezelésre

IVERMECTIN 12mg/nap 7 napig, hozzá zsíros étel / 3 nap után tünetmentes/, Doxycyclin 2x1, majd 1 tbl/nap-7 nap,

Aspirin 2x100 mg/nap, C vitamin 2000 mg/nap, D3 vitamin 3000 NE, Cink tbl 50 mg, probiotikum

vírusölő még : Cistus complex+Vironal 3x9 csepp/energy termék-internet, de fogyóban van /, de jó a bodorrózsa/cistus incantus egyéb készítménye is

FITOTREE kapszula vagy csepp    mindkettő interneten rendelhető

inhalálás:teafa-eukaliptus-borsmenta keverékből 2-3 cseppet forró vizes edénybe

mellkas bedörzsölés:teafa-eukaliptus-sárgabarackmag olaj keverék,

6 cseppet a mellkason, 6 cseppet a háton, gerinc mentén oszlassunk el, napi 5x.

Ha emberek közé megy, el kell szopogatni 1 MEDISTUS tablettát-vagy Virostop tbl-t,  tisztítja a torkot, vírusellenes hatás. Patikában kapható.

HOMEOPÁTIA

Az első kezelés után otthon átnézek mindent, gondolkozom a páciensről– az életútjáról, a családjáról, munkájáról, fölállítom a betegségek időbeli sorrendjét. Mindezek alapján találom meg a megfelelő homeopátiás szert, mely a legutóbbi betegségére hat.

Pszichoterápia-pszichodráma

Tekintettel arra, hogy a résztvevők nagy része a rendelőben megforduló páciens, a csoportterápia vagy pszichodráma sajátos válfaját művelem. Ebben nagyobb hangsúlyt kap a testi tünetekből ill. testi elváltozásokból kiinduló játék.

Gyermek paciensek

Véleményem szerint csecsemőt legjobb, legkönnyebb homeopátiával kezelni – javasolom homeopata gyerekorvos megkeresését, aki az oltásokat is megfelelő időben adja be. Másfél-2 éves kortól lehet kezelni gyerekeket laser-akupunktúrával...

Gyakran Ismétlődő Kérdések

Fájni fog?  Hány kezelés kell? Hogyan hat az akupunktúra? Mi a moxázás? Mit csináljak otthon, hogy gyorsabban gyógyuljak?

Orvosok számára

Elméleti továbbképzés

Jártassági vizsgával rendelkező orvosok részére a Semmelweis Egyetem által akkreditált képzést tartok évente 5 alkalommal.

Gyakorlati továbbképzés

Minden hónap utolsó péntekén gyakorlati képzést és beteg bemutatót tartok, melynek része a kikérdezés, diagnózis felállítása, megtekintés, speciális szúrási kombinációk.

Kiadó rendelők

Igényesen kialakított, bejáratott rendelőmben szabad kezelő helyiségek kiadók. A gyógyító és oktató központunk a város szívében, a Vígszínház mögött található.

Fontos Információ Orvosoknak

MEGJELENT!

dr. SAÁRY KORNÉLIA. AKUPUNKTÚRA- A REPÜLŐ QI MÓDSZERE.

A könyv leírja a qi keringés régi-új szemléletét, az ez alapján végezhető kezeléseket. Foglalkozik a pontok qi keringésre gyakorolt hatásaival,

a szervek kórmintáival, az orvosoknak hasznos önregeneráló gyakorlatokkal stb. A könyv a rendelőben kapható, 16500 Ft.